7/29/12

29.07

   Goodmorning kõikidele kes loevad. Täna on pühapäev ja mul pole õrna aimugi mida enda eluga ette võtta. Eile pidin Göteborgi peole minema, aga jäin rongist maha :( Vaatab äkki täna toimub midagi külavahel või väljas pool. Igatahes Linnea pidi mulle helistama kui ta ärkab ja siia tulema siis vaatab mis edasi saab. Aga nüüd pessu, tuba koristama ja sättima. Kirjutan hiljem midagi targemat, ma pole veel täiesti korda teinud kõik siin blogis. Mõtlesin et varsti teen ühe võistluse ka, kui rohkeim lugejaid tuleb nii et stay tuned!

**

  Godmorgon till alla som läser. Idag är det söndag och jag har ingen aning om vad som händer idag. Skulle åkt till Göteborg igår men missade tåget :( Får se det kanske hånder någonting i Gnosjö idag eller utanför. Iallafall Linnea skulle ringa mig när hon vaknar + så skulle hon komma hit idag så då får vi se vad som händer. Men nu ska jag dra och duscha, städa mitt rum och fixa mig. Kommer skriva något vettigare lite senare, har inte riktigt fixat allting i bloggen än. Tänkte att göra en liten tävling också snart, när jag får mer läsare så stay tuned!






//

<3

No comments:

Post a Comment

WE HEART IT, again

WE HEART IT, again